Harman Kardon Onyx Mini White

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Onyx Mini White op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Soundman 23-04-2017

Super geluid

Heb de Onyx mini voor tachtig euro gekocht. Het frequentiebereik en positieve reviews trokken me over de streep. Mijn huidige JBL Charge mist het basbereik en dat zou de Onyx wel moeten hebben. Voor een BT-speaker in die prijsklasse is hij dan ook absoluut verrassend. Er schijnen twee drivers in te zitten incl. een bas-driver aan de achterkant die heftig meetrilt. Af en toe lijkt de bas wel wat overdreven maar met een goede positionering kun je dit beinvloeden en natuurlijk ook als je een equalizer op je laptop, tablet of telefoon hebt. Is ook via tulp-kabel aan te sluiten. Als je twee van deze speakers hebt dan kun je ze eenvoudig aan elkaar koppelen. Ook het verbinden met BT gaat razendsnel. Deze speaker heeft me positief verrast en is naar mijn mening geschikt voor alle muzieksoorten.

Pluspunten

• vol helder geluid
  • 10 uur op accu
  • prima frequentiebereik

Minpunten

• bas soms iets overdreven
  • handzaamheid voor kinderen